Управління Пенсійного фонду України в місці Брянці Луганської області
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Усі статті [8]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Усі статті

Адміністративні послуги

                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Наказ  управління

                                                                                                                                                                                                                   Пенсійного фонду   України

     в м.Брянці Луганської області

 від 20 травня 2014 року  №79

Інформаційна картка  адміністративної послуги

зі здійснення видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування

управлінням Пенсійного фонду України в м. Брянці Луганської області

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

94105, вул..Котовського,6 м.Брянка-5 Луганська область

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00

П’ятниця з 8.00 до 15.45

Обідня перерва з 12.00 до 12.45

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та                     веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

 

тел. (243) 58303

тел. факс (243) 58696

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Стаття 8 Основ законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2000 року № 1306 “Про затвердження Порядку видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок реєстрації та обліку свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в органах Пенсійного фонду України, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 19 січня 2002 року  № 2-6, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2002 року за № 365/6653.

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Одержувачами адміністративної послуги є застраховані особи, в тому числі особи, які забезпечують себе роботою самостійно.

Адміністративна послуга надається на підставі анкети застрахованої особи згідно із зразком, наведеним у додатку до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2000 року № 1306.

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Анкета застрахованої особи згідно із зразком, наведеним у додатку до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2000 року № 1306.

 

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Анкета застрахованої особи подається до управління роботодавцем (страхувальником) та особами, які забезпечують себе роботою самостійно.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається безоплатно. 

11

Строк надання адміністративної послуги

Страхове свідоцтво оформлюється управлінням протягом трьох тижнів з дня одержання  анкети, крім випадків необхідності внесення уточнень до відомостей про особу. 

У разі необхідності внесення уточнень до відомостей про особу страхове свідоцтво оформлюється з урахуванням строків уточнення особами відомостей про себе.

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Немає.

13

Результат надання адміністративної послуги

Одержання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

14

Способи отримання відповіді (результату)

Оформлене страхове свідоцтво разом із супроводжувальною відомістю за формою згідно із додатком 2 до Порядку реєстрації та обліку свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в органах Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19 січня 2002 року № 2-6, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2002 року за № 365/6653, надсилається відповідному роботодавцю (страхувальнику).

 Роботодавець (страхувальник) протягом 7 календарних днів з дня одержання страхового свідоцтва видає його застрахованій особі під розписку у супроводжувальній відомості. Заповнені та засвідчені роботодавцем (страхувальником) супроводжувальні відомості повертаються управлінню.

 Особи, які забезпечують себе роботою самостійно, одержують страхові свідоцтва безпосередньо в управлінні під розписку після пред'явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

15

Примітка

Якщо в тексті страхового свідоцтва є помилки, застрахована особа через страхувальника (особи, які забезпечують себе роботою, особисто) одержує в управлінні лист виправлення за встановленою Пенсійним фондом формою, який з уточненими даними у тижневий термін повертає в управління. 

Якщо страхувальник не має можливості видати застрахованій особі страхове свідоцтво у зв’язку з її відрядженням, хворобою чи з інших причин, він сам перевіряє текст страхового свідоцтва, уточнює дані та повертає в управління завірений лист виправлення.

На підставі листів виправлень управління протягом двох тижнів оформляє за тим же номером нові страхові свідоцтва та передає їх страхувальнику для видачі застрахованим особам або видає страхове свідоцтво застрахованій особі безпосередньо.

                                                                                                                                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Наказ  управління

                                                                                                                                                                                                           Пенсійного фонду   України     в    

                                                                                                                                                                                                           м.Брянці Луганської області

                                                                                                                                                                                                           від 20 травня 2014 року  №79

 

Інформаційна картка  адміністративної послуги

зі здійснення видачі пенсійного посвідчення управлінням Пенсійного фонду України в Брянці Луганської області

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

94105, вул..Котовського,6 м.Брянка-5 Луганська область

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00

П’ятниця з 8.00 до 15.45

Обідня перерва з 12.00 до 12.45

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та                     веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (243) 5-83-03

тел. факс (243) 5-86-96

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 року № 497 “Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду”

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонду України та його органах, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 25 березня 2004 року № 4-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2004 року за № 427/9026.

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Одержувачами адміністративної послуги є особи, які перебувають на обліку в управлінні як одержувачі пенсії.

Адміністративна послуга надається на підставі відомостей про особу, яка перебуває на обліку в управлінні як одержувач пенсії.

7

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Адміністративна послуга надається на підставі таких відомостей:

1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

2) прізвища, ім’я та по батькові;

3) дати народження;

4) статі;

5) номера особового рахунку;

6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;

7) групи, причини інвалідності;

8) терміну дії посвідчення.

 

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Відомості надаються управлінню відповідно до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 березня 2004 року № 4-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2004 року за № 427/9026.

Надання послуги не вимагає подання додаткових документів, крім тих, що необхідні для призначення пенсії.

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається безоплатно. 

10

Строк надання адміністративної послуги

Строк виготовлення пенсійних посвідчень - один місяць.

 

11

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Немає.

12

Результат надання адміністративної послуги

 

Одержання пенсійного посвідчення.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Пенсійне посвідчення видається управлінням особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа, - опікуну, піклувальнику, батькам при пред’явленні паспорта та відповідних підтверджувальних документів під підпис у журналі обліку пенсійних посвідчень.

14

Примітка

У разі якщо пенсіонер виявив бажання отримувати інший вид пенсії, видається нове посвідчення, а у разі, якщо пенсійне посвідчення стало непридатним для користування або втрачено, за заявою особи, якій призначено пенсію, видається його дублікат.

 

                                                                                                                                                                                                

 

                                                                                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Наказ  управління

Пенсійного фонду   України

         в м.Брянці Луганської області

 від 20 травня 2014 року  №79

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ЗДІЙСНЕННЯ ВИДАЧІ ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ

(назва адміністративної послуги)

Управління Пенсійного фонду України в Брянці Луганської області

 

1. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

94105, вул..Котовського,6 м.Брянка-5,Луганська область

1.2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00

П’ятниця з 8.00 до 15.45

Обідня перерва з 12.00 до 12.45

 

1.3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб -сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (243) 5-83-03

тел. факс (243) 5-86-96

2. Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги та строки виконання етапів

2.1

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Адміністративна послуга надається на підставі таких відомостей:

     1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

     2) прізвища, ім'я та по батькові;

     3) дати народження;

     4) статі;

     5) номера особового рахунку;

     6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;

     7) групи, причини інвалідності;

     8) терміну дії посвідчення.

     Відомості формуються суб’єктом надання адміністративної послуги для кожної особи, якій призначено пенсію.

Строк – до кінця тижня, у якому призначено пенсію.

Разом із зазначеними відомостями подається електронна копія фотокартки особи, якій призначено пенсію.

2.2

Опрацювання звернення та оформлення результату надання адміністративної послуги

Зазначені відомості, що сформовані щодо кожної особи, якій призначено пенсію, подаються управлінням до  головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області  щотижня в електронній формі до 12-ї години понеділка тижня, наступного після того, у якому ці відомості були зібрані.

Разом із зазначеними відомостями подається електронна копія фотокартки особи, якій призначено пенсію.

Головне  управління Пенсійного фонду України в Луганській області  не пізніше 12-ї години вівторка тижня, у якому збиралися відомості, подають  до Пенсійного фонду України в електронній формі зведені відомості разом з електронними копіями фотокарток.

Пенсійний фонд України до початку виготовлення пенсійних посвідчень забезпечує перевірку наявності раніше призначених пенсій (виготовлених посвідчень) особам, щодо яких подано зазначені відомості.

Пенсійний фонд України на підставі відомостей, отриманих від підвідомчих управлінь, забезпечує виготовлення пенсійних посвідчень

У дводенний строк після виготовлення посвідчень відповідальна особа Пенсійного фонду України передає їх відповідальним особам  головного  управління  Пенсійного фонду України в Луганській області згідно з актом приймання-передання пенсійних посвідчень (додаток 1).

У дводенний строк з моменту отримання посвідчень від Пенсійного фонду України відповідальні особи головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі передають ці посвідчення відповідальним особам відповідних управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, а також у містах та районах згідно з актом приймання-передання пенсійних посвідчень (додаток 1).

Строк  - суб’єкт надання адміністративної послуги забезпечує видачу  пенсійного посвідчення у місячний строк після  формування відомостей про особу, якій призначено пенсію.

2.3.

Видача результату надання адміністративної послуги та його реєстрація

Пенсійне посвідчення видається управлінням  особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа, - опікуну, піклувальнику, батькам при пред'явленні паспорта та відповідних підтверджувальних документів під підпис у журналі обліку пенсійних посвідчень.

Строк -  видача пенсійного посвідчення  здійснюється відповідно до графіка роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

 

3. Посадові особи та структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за її надання

 

3.1.

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Начальник відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян   Роткова Н.Л.

(посада, П.І.Б.)

3.2.

Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

2.1. Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення: відділ з обслуговування та розгляду звернень громадян  

2.2. Опрацювання звернення та оформлення результату надання адміністративної послуги: з обслуговування та розгляду звернень громадян  

2.3.  Видача результату надання адміністративної послуги та його реєстрація:  з обслуговування та розгляду звернень громадян  

3.3.

Механізм оскарження  результату надання адміністративних послуг

Згідно ч.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги» дія або бездіяльність посадових осіб, повноважених відповідно до Закону надавати адміністративні послуги можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Наказ  управління

Пенсійного фонду   України

         в м.Брянці Луганської області

 від 20 травня 2014 року  №79

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА   АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ЗДІЙСНЕННЯ ВИДАЧІ СВІДОЦТВА ПРО ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ

Управління Пенсійного фонду України в Брянці Луганської області

 

1. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

94105, вул..Котовського,6 м.Брянка-5 Луганська область

1.2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00

П’ятниця з 8.00 до 15.45

Обідня перерва з 12.00 до 12.45

 

1.3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб -сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (243) 5-83-03

тел. факс (243) 5-86-96

2. Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги та строки виконання етапів

2.1

Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення

Адміністративна послуга надається на підставі анкети застрахованої особи згідно із зразком, наведеним у додатку до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Анкета застрахованої особи подається до управління роботодавцем (страхувальником,)особами, які забезпечують себе роботою самостійно та особами, які не працюють, але раніше працювали та сплачували збори на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування і обов’язкове соціальне страхування.

Строк реєстрації – в день надходження анкети.

2.2

Опрацювання звернення та оформлення результату надання адміністративної послуги

Після надходження анкети застрахованої особи до управління уповноваженою посадовою особою відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління формується в електронному вигляді анкета застрахованої особи. Сформовані електронні анкети та електронні анкети, отримані від роботодавців за допомогою програмного забезпечення формуються в електронні файли та надсилаються (за допомогою

засобів телекомунікаційного зв’язку) до головного управління ПФУ в Луганській області, далі до Пенсійного фонду України, далі до ДП « Інформаційного центру персоніфікованого обліку ПФУ», з яким укладено договір про надання послуг з персоналізації та ламінування бланків свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.  Страхове свідоцтво засвідчується підписом головою правління Пенсійного фонду України або його заступником і печаткою  Пенсійного фонду України.

У разі необхідності внесення уточнень до відомостей про особу орган Фонду надсилає застрахованій особі через роботодавця (страхувальника), а особам, які забезпечують себе роботою самостійно, - безпосередньо відповідний запит.

Застрахована особа протягом 7 календарних днів з дня одержання цього запиту уточнює в ньому відомості про себе (у разі необхідності підтверджує їх документально), підписує його і через роботодавця (страхувальника), а особи, які забезпечують себе роботою самостійно, особисто повертають запит відповідному органу Фонду.

Строк -  суб’єкт надання адміністративної послуги видає страхове свідоцтво протягом місяця з дня одержання виготовленого страхового свідоцтва.

2.3.

Видача результату надання адміністративної послуги та його реєстрація

Оформлене страхове свідоцтво разом із супроводжувальною відомістю за формою згідно із додатком 2 до Порядку реєстрації та обліку свідоцтв про загальнообов'язкове державне соціальне страхування в органах Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19.01.2002 N 2-6 ( z0365-02 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2002 за N 365/6653, надсилається відповідному роботодавцю (страхувальнику).

Роботодавець (страхувальник) протягом 7 календарних днів з дня одержання страхового свідоцтва видає його застрахованій особі під розписку у супроводжувальній відомості. Заповнені та засвідчені роботодавцем (страхувальником) супроводжувальні відомості повертаються управлінню.

Особи, які забезпечують себе роботою самостійно  та особи, які не працюють, але раніше працювали та сплачували збори на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування і обов’язкове соціальне страхування., одержують страхові свідоцтва безпосередньо в управлінні під розписку після пред'явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

У разі наявності у тексті страхового свідоцтва помилок, неможливості його видачі роботодавцем (страхувальником) застрахованій особі через її звільнення, втрати або пошкодження страхового свідоцтва видача страхових свідоцтв, а також їх дублікатів здійснюється згідно із пунктами 11-15 Порядку видачі свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Строк -  видача страхового свідоцтва здійснюється відповідно до графіка роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

3. Посадові особи та структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за її надання

3.1.

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Головний спеціаліст відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян  Казєєва Н.К.

(посада, П.І.Б.)

3.2.

Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

2.1. Реєстрація (оформлення) звернення суб’єкта звернення: з обслуговування та розгляду звернень громадян   2.2. Опрацювання звернення та оформлення результату надання адміністративної послуги: з обслуговування та розгляду звернень громадян  

2.3.  Видача результату надання адміністративної послуги та його реєстрація:  з обслуговування та розгляду звернень громадян  

3.3.

Механізм оскарження  результату надання адміністративних послуг

Згідно ч.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги» дія або бездіяльність посадових осіб, повноважених відповідно до Закону надавати адміністративні послуги можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом

 

Категорія: Усі статті | Додав: androns (05.06.2014)
Переглядів: 513 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz