За дванадцять місяців поточного
року до управління ПФУ в м.Брянці Луганської області надійшло 1659 звернень громадян, з
яких 102 - письмові.
Питома вага у загальній
кількості письмових звернень складають звернення, які надходять від заявників.
В управлінні проводиться інформаційно-роз’яснювальна
робота серед мешканців міста, завдяки якій кількість письмових звернень у
поточному році у порівнянні з аналогічним періодом минулого року,
зменшилась на 9 звернень.
Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на
постійному контролі керівництва управління.
В управлінні працює громадська приймальня, яка
розташована на першому поверсі, що надає можливість громадянам з обмеженими
фізичними можливостями без перешкод відвідувати управління та спілкуватися зі
спеціалістами відділів з призначення та виплати пенсій. До громадської
приймальні звернулись 239 осіб.
Згідно з графіком роботи
громадської приймальні кваліфіковані фахівці з призначення пенсій проводять
прийом громадян та надають консультації
щовівторка з 8.00 до 17.00 та
щоп’ятниці з 8.00 до 15.45.
З 01 грудня 2013 року в управлінні
щодня працює зал з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», який
відкрито на базі громадської приймальні, до якої станом на 27 грудня звернулось
935 громадян.
Для зменшення кількості звернень
громадян та з метою запобігання надходженню повторних звернень, в управлінні
особлива увага приділяється особистим прийомам, які здійснюються згідно з
затвердженим графіком. На особистому прийомі прийнято 565 осіб.
У звітному періоді проведено 43 зустріч з мешканцями
селищ, в яких прийняло участь 992 осіб.
Протягом січня
- грудня 2013 року спеціалістами відділу
з призначення пенсій проведено 33 виїзних прийомів до осіб з обмеженими
фізичними можливостями, на яких відвідано 38
громадян.
В управлінні протягом
повного робочого дня діє "гарячя” телефонна лінія за тел.
5-40-87 за яким в телефонному режимі отримали роз’яснення діючого законодавства
з питань пенсійного забезпечення 525 осіб.
|