Управління Пенсійного фонду України в місці Брянці Луганської області
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Усі статті [8]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Усі статті

Робота зі зверненнями громадян

За дванадцять місяців поточного року до управління ПФУ в м.Брянці Луганської області надійшло 1659 звернень громадян, з яких 102 - письмові. 

Питома вага у загальній кількості письмових звернень складають звернення, які надходять від заявників.

В управлінні проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед мешканців міста, завдяки якій кількість письмових звернень у поточному році у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, зменшилась  на 9 звернень.

Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва управління.

В управлінні працює громадська приймальня, яка розташована на першому поверсі, що надає можливість громадянам з обмеженими фізичними можливостями без перешкод відвідувати управління та спілкуватися зі спеціалістами відділів з призначення та виплати пенсій. До громадської приймальні звернулись 239 осіб.

Згідно з графіком роботи громадської приймальні кваліфіковані фахівці з призначення пенсій проводять прийом громадян та надають консультації  щовівторка з 8.00 до 17.00 та  щоп’ятниці з 8.00 до 15.45.

З 01 грудня 2013 року в управлінні щодня працює зал з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», який відкрито на базі громадської приймальні, до якої станом на 27 грудня звернулось 935 громадян.

Для зменшення кількості звернень громадян та з метою запобігання надходженню повторних звернень, в управлінні особлива увага приділяється особистим прийомам, які здійснюються згідно з затвердженим графіком. На особистому прийомі прийнято 565 осіб.

У звітному періоді проведено 43 зустріч з мешканцями селищ, в яких прийняло участь 992 осіб.

Протягом січня -  грудня 2013 року спеціалістами відділу з призначення пенсій проведено 33 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, на яких  відвідано 38  громадян.

В управлінні протягом повного робочого дня діє "гарячя” телефонна лінія за тел. 5-40-87 за яким в телефонному режимі отримали роз’яснення діючого законодавства з питань пенсійного забезпечення 525 осіб.  

Категорія: Усі статті | Додав: androns (29.01.2014)
Переглядів: 434 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz