З метою покращення якості та оперативності
обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в
соціальній сфері Пенсійний фонд України
розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.
Веб-портал забезпечує надання таких електронних послуг:
1. Реєстрація користувачів на веб-порталі.
2. Доступ до розміщеної на веб-порталі інформації:
-для
громадян та застрахованих осіб:
- про порядок реєстрації громадян у
базі даних веб-порталу;
- про права, обов'язки та
відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються
Пенсійним фондом України;
- про порядок одержання та використання
пенсійного посвідчення;
- про умови, порядок призначення,
перерахунку та виплати пенсій тощо;
- зразки заяв, скарг, запитів на
інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку
пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати
пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість
роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;
- про права, обов'язки та
відповідальність застрахованих осіб;
- про порядок одержання та використання
свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
- про порядок організації прийому
громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі
за принципом "єдиного вікна";
- для страхувальників,
у тому числі фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою
самостійно:
- про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;
- про взяття на облік страхувальників у
територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов'язки;
- про умови нарахування та сплати
єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та
інших обов'язкових платежів;
- про умови та порядок складення і
подання звітності;
- про порядок проведення
територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також
досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду
України;
- про іншу інформацію, пов'язану з регулюванням
правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного
фонду України, страхувальниками, у тому числі фізичними особами -
підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;
- зразки бланків, заяв, інших
документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та
подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи
можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному
вигляді.
3.
Доступ для громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі
фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно,
до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат,
обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за
зобов'язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує
доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу).
4.
Взаємодія громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі
фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно,
з територіальними органами Пенсійного фонду України з питань:
- заповнення бланків заяви,
скарги,запитів у електронному вигляді;
- стану розгляду заяв, скарг, запитів,
поданих в електронному вигляді;
- подання запитів для підготовки в
паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час
особистого звернення до територіальних органів Пенсійного фонду України;
- попереднього запису на прийом у
територіальному органі Пенсійного фонду України.
5.
Одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження,
телефони територіальних органів Пенсійного фонду України, новини
тощо).
|