Робота із
зверненнями громадян - одна із пріоритетних в діяльності управління. Вона спрямована
на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, подальше
підвищення якості обслуговування заявників та створення належних умов для
реалізації права громадян на звернення відповідно Закону України «Про звернення
громадян», інших нормативно-правовим актам з цих питань.
За дев’ять місяців поточного року
до управління ПФУ в м.Брянці Луганської області надійшло 1152 звернення громадян, з яких 85 -
письмові.
Питома вага у загальній
кількості письмових звернень складають звернення, які надходять від заявників.
В управлінні проводиться інформаційно-роз’яснювальна
робота серед мешканців міста, завдяки якій кількість письмових звернень у
поточному році у порівнянні з аналогічним періодом минулого року,
зменшилась на 11 звернень.
Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на
постійному контролі керівництва управління.
В управлінні працює громадська приймальня, яка
розташована на першому поверсі, що надає можливість громадянам з обмеженими
фізичними можливостями без перешкод відвідувати управління та спілкуватися зі
спеціалістами відділів з призначення та виплати пенсій. До громадської
приймальні звернулись 154 особи.
Згідно з графіком роботи
громадської приймальні кваліфіковані фахівці з призначення пенсій проводять
прийом громадян та надають консультації щовівторка
з 8.00 до 17.00 та щоп’ятниці з 8.00 до
15.45.
Для зменшення кількості звернень
громадян та з метою запобігання надходженню повторних звернень, в управлінні
особлива увага приділяється особистим прийомам, які здійснюються згідно з
затвердженим графіком. На особистому прийомі прийнято 341 особу.
У звітному періоді проведено 31 зустріч з мешканцями
селищ, в яких прийняло участь 726 осіб.
Протягом
січня - вересня 2013 року спеціалістами
відділу з призначення пенсій проведено 23 виїзних прийомів до осіб з обмеженими
фізичними можливостями, на яких відвідано 28
громадян.
В управлінні постійно діють
протягом повного робочого дня дві "гарячі” телефонні лінії за тел. 5-40-87,
5-40-45 за якими в телефонному режимі отримали
роз’яснення діючого законодавства з питань пенсійного забезпечення 415
осіб.
|